سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 همه باهم در انتخابات دهم ریاست جمهوری - حیات طیبه

همه باهم در انتخابات دهم ریاست جمهوری

جمعه 88 خرداد 15 ساعت 12:5 عصر

سلام به تمامی دوستان خوب حیات طیبه .....

همانطور که همه میدانیم در کشور عزیزمان شور ونشاطی برپاست، شور انتخابات ریاست جمهوری ،که هریک از نامزدهای محترم در حال تبلیغات انتخاباتی هستند،ودوستان وطرفداران هریک از نامزدها درحال تبلیغ فرد مورد نظرشان هستند .........

حال جادارد در ایام رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب چند کلامی از بیانات ایشان را برای شماعزیزان بنویسم

http://www.ir-psri.com/Show.php?Page=ViewPhoto&PhotoID=136&SP=Farsiرئیس جمهورباید درد مستضعفان ومحرومان را بفهمد....

توجه داشته باشند که رئیس جمهور و وکلای مجلس از طبقه ای باشند که محرومیت ومظلومیت مستضعفان ومحرومان جامعه رالمس نموده ودر فکر رفاه آنان باشند ، نه از سرمایه داران وزمین خواران وصدرنشینان مرفه وغرق در لذات وشهوات که تلخی محرومیت ورنج گرسنگان و پا برهنگان را نمی توانند بفهمند.

مساله ، مساله ی اسلام است .....

الآن قضیه انتخابات رئیس جمهور است...اگر می خواهید در مقابل دنیا اظهار حیات بکنید که بگویید ما بعد از گذشتن چندین سال زنده هستیم ، باید مشارکت کنید. مساله ، مساله ی ریاست جمهور نیست ، مساله ی اسلام است...

اگر صدمه ای به اسلام برسد ، مسئولیم ....

درقضیه ی رئیس جمهور ، تعیین رئیس جمهور ، یکی از چیزهایی است که .. برهمه ی مکلف های ایران ، واجب است که در این امر دخالت داشته باشند ، اگر دخالت نکنند و یک صدمه ای به اسلام برسد ، هریک یک مادر محکمه ی عدل الهی ، مسئول هستیم.

میزان در هر کسی ، حال فعلی اوست ...

من در طول مدت نهضت وانقلاب بواسطه سالوسی واسلام نمایی بعضی افراد ، ذکری از آنان کرده وتمجیدی نموده ام...آن تمجیدها در حالی بود که خود را به جمهوری اسلامی ، متعهد و وفادار می نمایاند ونباید از آن مسائل سوء استفاده شود و میزان در هرکسی ، حال فعلی اوست.


نوشته شده توسط : قاصدک

نظرات ديگران [ نظر]


:لیست کامل یاداشت ها  :